domingo, 6 de março de 2011

Adrian Minune & Oana - Stiu că mă iubeşti

Aqui estou eu denovo para oferecer-lhes mais uma música romena (ultimamente é só o que eu tenho feito, kkk)... Espero que gostem.





Letra

Nu ştiu de ce eşti în stare
Dar vă pun la încercare

Ce mă făc dăcă mă îndragostesc


La cât eşti tu de frumoasa

Pe atât de periculoasa

Dar nu pot să nu-l mai stăpânesc


Aş vrea să iţi pot citi

Măcăr un gând de-al tău

Să ştiu dăcă ai să mă faci să îmi pare rău


[Refrão]

Spui că mă iubeşti
Dar te înşeala privirea

Spui că mă doreşti dar

Poate îmi furi iubirea

Şi eu te-aş iubi o viaţa întreaga

Aventura cred că îţi este mult mai dragă


Că vreau să păstrez tacerea

Îmi spui vorbe dulci că mierea

Şi parcă să te sarut aş vrea


Eu făc pe indiferentul

Dar tu mi-ai găsit defectul

Acum ştii eşti slabiciunea mea


Aş vrea să iţi pot citi măcăr un gând de-al tău

Să ştiu dăcă ai să mă faci să îmi pare rău


[Refrão]

Spui că mă iubeşti

Dar te înşeala privirea

Spui că mă doreşti dar

Poate îmi furi iubirea

Şi eu te-aş iubi o viaţa întreaga

Aventura cred că îţi este mult mai dragă


Nenhum comentário:

Postar um comentário