domingo, 7 de novembro de 2010

Adrian Minune & Denisa - Am Încredere În Tine

Adoro essa música! Confiram só:





Baixe aqui: Clique aqui para fazer o download deste mp3


Confira a letra:


[Refrão:]

Am încredere în tine că nu pleci de lângă mine
Am încredere în tine că nu pleci de lângă mine

Am încredere în tine că nu pleci de lângă mine

Am încredere în tine că nu pleci de lângă mine


Aş vrea acum să întreb şi eu părinţii tăi
Aş vrea să ştiu dăcă vreodată s-au iubit şi ei
Şi dăcă s-au iubit şi ei cum noi doi ne iubim
Atunci mă-ntreb de ce vor să ne desparţim

Dar de ce banii îti făc soartă
Pot desparţi o inimă de altă...

Eşti iubirea mea!

Aş vrea acum să întreb şi eu părinţii tăi
Aş vrea să ştiu dăcă vreodată s-au iubit şi ei
Şi dăcă s-au iubit şi ei cum noi doi ne iubim
Atunci mă-ntreb de ce vor să ne desparţim

Hai cu mine...

Niciodată orice s-ar întampla
Tu să ştii că nu renunţ aşa uşor la dragostea ta
Doar Dumnezeu dăc-ar vrea el poate să-mi te ia
Nu parinţii tăi său lumea rea
Ştii că-n inima mea nu intră şi ieşe cine vrea
Am doar o singură şi ţie ţi-o voi dă
Şi decât să ne desparţim
Mai bine fugim acum de lumea rea
Să stăm prin ţări străini

Dar decât să ne desparţim...
Mai bine-n lume să fugim...
Decât să plâng şi să suspin...
Mai bine stăm printre străini...

Hai cu mine!

[Repete refrão...]

Dar de ce banii îţi făc soartă
Pot desparţi o inimă de altă...

Hai cu mine!

Să nu mă părăseşti orice s-ar întâmpla acum
La bine şi la rău aş vrea să fim pe-acelaşi drum
Nu asculta de lumea rea de bine nu ne vrea
Pentru nimic în lume nu trada increderea

Adrian Minune...
Denisa...
Mr. Juve...

Hai cu mine!

Noi ne-am jurat din prima zi
Doar moartea ne va desparţi
Ar fi păcat iubirea mea
Să ne despartă cineva

Noi ne-am jurat din prima zi
Doar moartea ne va desparţi
Ar fi păcat iubirea mea
Să ne despartă cineva

Hai cu mine!

[Repete refrão...]

Dar de ce banii îti făc soartă
Pot desparţi o inimă de altă...

[Repete refrão...]


Gostaram? Me deixem saber!

6 comentários:

  1. Am încredere în tine că nu pleci de lângă mine
    =Penso em você que não vai longe de mim.
    Fernando, esta musica é chamada "manele" e é a musica da "baixa sociedade" aqui na Romenia. Eu nem gosto, nem odeo "manele" mas muitos romenos gostam da musica "manele". Por as pessoas romenas educadas, "manele" é sinonimo ao mau educação.
    Se você estivesse nas "favelas" romenas (uma favela romena é chamada "mahala") e tambem nas ruas e estradas você vai ouvir muita musica deste tipo "manele". Talvez musica "manele" e baile-funk têm alguns similaridades nas mensagens.

    ResponderExcluir
  2. só queria dizer que já escrevi um artigo sobre esta musica romena chamada "manele" aqui: http://www.livemocha.com/portuguese-brazil/writing/exercises/13432558
    Você pode dar uma olhada .. entendo que você morre de rir quando ouça esta musica mas tambem eu quando ouço algumas musicas "baile-funk" brasileiras

    ResponderExcluir
  3. @findbrazil

    Eu já tinha ouvido falar neste aspecto do "manele", fiquei sabendo que a maioria dos romenos detesta este tipo de música principalmente por causa do conteúdo. Mas o som é legal, eu sempre gostei! :D

    ResponderExcluir
  4. Para mim, que comecei agora a mergulhar na cultura romena, acabei de molhar os pés, essa música parece árabe, sei lá. Loucura. :p

    ResponderExcluir
  5. Eduardo, essa música é de um estilo chamado "Manele", que tipicamente incorpora elementos da música de vários países do oriente médio além de bastante influência do povo Romani (vulgo "ciganos"). Por isso você está certo em dizer que essa música parece árabe, pois ela realmente tem influências da música árabe.

    ResponderExcluir
  6. Mas que a música é foda, ah, isso é! Gostei da parte:

    "Dar de ce banii îti făc soartă
    Pot desparţi o inimă de altă..."

    apesar de não saber nem do que se trata.

    ResponderExcluir