sexta-feira, 2 de abril de 2010

Letra de Música: Activ - Doar cu tine

Activ - Doar cu tine

Azi mi-am promis
Că de mâine nu ratez nici o şansă
Vreau să-ţi spun tot ce simt
Lângă tine începe o nouă viaţa

Şi asta e noapte în care nu mai visez
Noapte în care încep să trăiesc
Asta e noapte în care vreau să dansez
Să mă distrez doar cu tine...

[Refrão 2x]
Vino lângă mine ştiu că vrei
Strânge-mă în braţe până număr la trei
Ritmul meu te cheamă, ştiu că poţi
Cu mine să dansezi încă două nopţi

Ştii cât demult
Mi-am dorit să fim noi doi împreuna
Tu eşti tot ce-am visat
Vreau să-mi spui mereu noapte bună

Şi asta e noapte în care nu mai visez
Noapte în care încep să trăiesc
Asta e noapte în care vreau să dansez
Să mă distrez doar cu tine...

[Refrão 1x]
Vino lângă mine ştiu că vrei
Strânge-mă în braţe până număr la trei
Ritmul meu te cheamă, ştiu că poţi
Cu mine să dansezi încă două nopţi

Şi asta e noapte în care nu mai visez
Noapte în care încep să trăiesc
Asta e noapte în care vreau să dansez
Să mă distrez doar cu tine...

[Refrão 2x]
Vino lângă mine ştiu că vrei
Strânge-mă în braţe până număr la trei
Ritmul meu te cheamă, ştiu că poţi
Cu mine să dansezi încă două nopţi

Nenhum comentário:

Postar um comentário