sexta-feira, 4 de dezembro de 2009

Letras de músicas - Krypton

Hoje estou postando algumas letras de músicas do grupo romeno Krypton. Já postei anteriormente um link para algumas músicas deles, e aqui estão as letras de duas dessas músicas:

Krypton
Tu ai ceva în plus

Am răscolit tot pamântul
Tot la tine am ajuns
Tu ai ceva în plus
Într-o mie de gânduri
Ochii tăi m-au convins
Tu ai ceva în plus

Ascultă
Ascultă-mi inima
Îţi spune
Îţi spune ceva

[Refrão]
Nu e în lumea asta
O fată că tine
Să mă înţeleagă
Atât de bine
Nu e în lumea asta
O fată că tine
Nu e în lumea asta
Nimeni că tine

Tu ai ceva în plus
Te-am strigat printre stele
Şi-am trezit tot pamânul
Să te găsesc

Ascultă
Ascultă-mi inima
Îţi spune
Îţi spune ceva

[Refrão]
Nu e în lumea asta
O fată că tine
Să mă înţeleagă
Atât de bine
Nu e în lumea asta
O fată că tine
Nu e în lumea asta
Nimeni că tine




Krypton
Mă prefac in ploi

Mă prefac in ploi
Şi alunec pe genele tale lungi
Mă prefac in ploi
Mă prefac in ploi
Ne-am strange în brate amândoi
Prin ploi

Spui c-o viaţa intreagă ai stat lângă mine mereu
La fel ca tine simt şi eu
Fără diplome-n magie
Fără tot, tot ce faci
Pentru că mult, prea mult îmi placi

[Refrão]
Mă prefac în ploi
Ce-ţi udă părul tău
Şi alunec pe genele tale lungi
Pe buze mă opresc
Să gusti
Dac-ai şti că sunt
Ploaia ce-a început
În stradă ai dansa şi-n zori
Ne-am strange în braţe amândoi
Prin ploi

Când m-ai văzut în fel şi chip
Toată ziua lângă tine
Te întrebi ce-o fi cu mine
Şi-atunci când dormi
Prin vise mă strecor
E noapte său zi?
Sunt îngerul tău pazitor

Mă prefac in ploi
Mă prefac in ploi

Um comentário: