domingo, 29 de novembro de 2009

Músicas: Copilul de Aur & Laura Vass

Estou postando hoje quatro músicas da dupla Sorinel de Copilul de Aur e Laura Vass.
Junto com os links, postei a letra das músicas (exceto a da música "Hai la mare", pois ainda não consegui entender tudo o que dizem).

Eşti fiţos, mare fiţos
Sorinel Copilul de Aur & Laura Vass
Baixe esta música aqui: Clique aqui

Aseara mi-am tras mare gagic
El are talent şi mare şic
El este ce vreau eu
El are stilul meu
Este tot ce mi-am dorit mereu
El este ce vreau eu
El are stilul meu
Este tot ce mi-am dorit mereu

[Refrão 2x]
Eşti fiţos, mare fiţos
Pe placul meu
Arăţi bine, eşti frumos
Eşti genul meu
Am fiţii care-ţi plac ţie
Eu sunt unu la o mie
Eu sunt genul care-ţi place
Şi te atrage

Ţie ţi-a placut vrajeala mea
Şi-am intrat la inimioara ta
Eu sunt diferit
Tot sunt şmecherit
De fraieri te-ai plictisit
Eu sunt diferit
Tot sunt şmecherit
De fraieri te-ai plictisit

[Refrão 2x]
Eşti fiţos, mare fiţos
Pe placul meu
Arăţi bine, eşti frumos
Eşti genul meu
Am fiţii care-ţi plac ţie
Eu sunt unu la o mie
Eu sunt genul care-ţi place
Şi te atrage





Cât aş vrea să-ţi văd ochii
Sorinel Copilul de Aur & Laura Vass
Baixe esta música aqui: Clique aqui

Când nu eşti lânga mine tu
Pe loc îmi piere zâmbetul
Şi inima pare că-mi ia foc
Eu fără tine n-am noroc
Când nu eşti lânga mine tu
Pe loc îmi piere zâmbetul
Şi inima pare că-mi ia foc
Eu fără tine n-am noroc

[Refrão 2x]
Cât aş vrea să-ţi văd ochii
Cât aş vrea să-ţi simt gura
Să îţi simt caldura ta
Cât aş vrea să-ţi văd ochii
Cât aş vrea să-ţi simt gura
Să-ţi ascult inimioara

Eşti iubirea mea dintâi
Viaţa mea
Şi aşa o să ramâi
Inima mea

Te-am visat când îmi spuneai
Că doar pe mine mă ai
Şi în braţe te strângeam
Şi ochii-ţi sarutăm
Te-am visat când îmi spuneai
Că doar pe mine mă ai
Şi în braţe te strângeam
Şi ochii-ţi sarutam

[Refrão 2x]
Cât aş vrea să-ţi văd ochii
Cât aş vrea să-ţi simt gura
Să îţi simt caldura ta
Cât aş vrea să-ţi văd ochii
Cât aş vrea să-ţi simt gura
Să-ţi ascult inimioara





Cine e inima mea
Sorinel Copilul de Aur & Laura Vass
Baixe esta música aqui: Clique aqui

Ce s-a întâmplat
Că nu mă mai vrei
Ştiu că mă iubeşti
Eu văd în ochii tăi
Chiar de ţi-am greşit
Azi-mi pare rău
Aş dori din suflet
Să fiu iar al tău

Am crezut în tine
Dar m-am înşelat
Te-am văzut cu altă
Când te-a sarutat
Eu nu meritam
Prea mult te iubeam
Şoapte de iubire false
Îţi ascultam

[Refrão]
Cine e inima mea
Cine e dragostea mea
Spune ce te-am făcut
Să pleci din viaţa mea
M-ai minţit de când te ştiu
Şi mi-am dat seamă prea târziu
Hai du te la ea de tot
Eu nu te mai suport
Ştiu că sunt inima ta
Ştiu că sunt dragostea ta
N-am să plec din viaţa ta
Nicicând iubirea mea
Îmi cer iertare, viaţa mea
Îmi cer iertare în faţa ta
Şi din suflet îţi promit
Că n-am să te mai mint
Degeaba ceri iertare-acum
Poate eu mi-am ales alt drum
Ţi-ai dat seamă prea târziu
Să înţelegi ce simt

Nopţi întregi plângeam
Şi ochii îmi luau foc
Acum plângi şi tu
Şi îmi ceri să ma-ntorc
Ştiu că te-am iubit
Dar nu pot să te iert
Poţi să spui orice
Dar eu nu te mai cred
Ce te porţi aşa de rău
Cu mine acum?
Tu vrei să ajung
Să plâng că un nebun?
Ştiu că am greşit
Şi vreau să mă ierţi
Eu sunt vinovat
Şi poţi că să mă cerţi

[Refrão]
Cine e inima mea
Cine e dragostea mea
Spune-mi ce te-am făcut
Să pleci din viaţa mea
M-ai minţit de când te ştiu
Şi mi-am dat seamă prea târziu
Hai du te la ea de tot
Eu nu te mai suport
Ştiu că sunt inima ta
Ştiu că sunt dragostea ta
N-am să plec din viaţa ta
Nicicând iubirea mea
Îmi cer iertare, viaţa mea
Îmi cer iertare în faţa ta
Şi din suflet îţi promit
Că n-am să te mai mint
Degeaba ceri iertare-acum
Poate eu mi-am ales alt drum
Ţi-ai dat seamă prea târziu
Să înţelegi ce simt





Hai la mare
Sorinel Copilul de Aur & Laura Vass
Baixe esta música aqui: Clique aqui

Oooh... la mare
Oooh... la mare

Hai la mare
Toate fetele şucare
Hai la mare
Voi băieţii cu palare

Soarele mă arde
Şi ascult manelele
Terasele sunt pline
Cântă cu mine, fetele

[Refrão 2x]
Vără asta suntem toţi la mare
Uităm de casa şi plecăm la soare
Cântă cu mine până la răsărit
Marea te face fericit

Ainda não tenho a letra completa desta música, e é possível ter algum erro ortográfico no trecho acima!
Se você tiver a letra completa desta música, eu agradeço se me enviar, e postarei aqui :)

Nenhum comentário:

Postar um comentário