sábado, 26 de setembro de 2009

Letras de músicas

Bom, aqui eu vou postar a letra da música Noapte Bună, do Voltaj. Na postagem anterior eu coloquei um link para baixar o mp3, então se você não conseguiu entender nada, aqui está a letra da música em romeno (talvez haja algum erro, por favor me avise se achar algo errado):

Voltaj
Noapte bună


Lasă lumea să zică ce vrea
Nu mai crede asculta-ţi inima
Ştii prea bine
Numai ţie ţi-aş da
Jumatate din pernă mea

Poţi să taci
Eu ştiu bine ce zici
Ştiu ce sinţi
Chiar de nu eşti aici
Şi adorm aşa
Lângă inima ta
Dăcă unii spun că te mint
Nu nu-i crezi fiindcă ştii tot ce simt
Şi adormi aşa
Lângă inima mea

Lasă lumea să zică ce vrea
Nu mai crede asculta-ţi inima
Ştii prea bine
Numai ţie ţi-aş da
Jumatate din pernă mea

Dăcă o noapte aş fi plecat
Dimineaţa ai ştii ce-ai visat
Şi adorm aşa
Lângă inima ta
Nu e munte să nu-l poţi urca
Când de-ţi strâns de mâna mea
Şi adormi aşa
Lângă inima mea

Lasă lumea să zică ce vrea
Nu mai crede asculta-ţi inima
Ştii prea bine
Numai ţie ţi-aş da
Jumatate din pernă mea

3 comentários: